E-mail:
Panele24.com.pl
Działkowców 19
39-432 Gorzyce
Alior Bank
nr konta:
81 2490 0005 0000 4530 6581 6907
Jak zamawiać
Jak zamawiać?
Rejestracja nie jest obowiązkowa.
Przy składaniu zamówień w naszym sklepie nie wymagamy wcześniejszej rejestracji, można dokonać zakupów jako Gość. Rejestracja umożliwia Państwu podgląd historii zamówień. W przypadku rejestracji prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego. Na Państwa adres e-mail wskazany przy rejestracji wysyłamy prośbę o potwierdzenie autentyczności danych.
Składanie zamówień:
Schemat składania zamówień w sklepie www.panele24.com.pl:
* Wybierz produkt,
* Dodaj produkt do koszyka,
* Sprawdź swój koszyk,
* Podaj ilość produktów,
* Sprawdź poprawność i ilość zamawianego produktu,
* Dodaj inne produkty,
* Sprawdź koszyk i ewentualnie usuń omyłkowo dodane produkty,
* Wypełnij formularz z danymi teleadresowymi,
* Wyślij zamówienie.
Jeśli zamawiasz produkty, których jednostką sprzedażową są opakowania , to wpisz w koszyku ilość metrów jaką potrzebujesz , a system automatycznie przeliczy to na pełne opakowania .
Jeśli zamawiasz produkt , którego jednostką sprzedażową są sztuki , to wpisz ilość potrzebnych sztuk.
Potwierdzenie zamówienia:
Po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail na adres klienta, w tym czasie zlecenie jest wstępnie weryfikowane przez naszego pracownika. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem. Dane kontaktowe podane w zakładce kontakt na stronie naszego sklepu.
Płatność, a realizacja zamówienia:
Wybieramy formę płatności:
* przelew na nasz rachunek bankowy
W przypadku wybrania opcji płatności przelewem, po wstępnej weryfikacji wysyłana jest faktura proforma do zapłaty (na fakturze widnieją ostateczne koszty dostawy sprawdzone przez naszego pracownika pod kątem poprawności i optymalizacji kosztów wysyłki) zamówienie będzie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy.
* za pobraniem
W przypadku wybrania opcji płatności za pobraniem , zgodnie z regulaminem , sklep może zażądać wpłaty zadatku Wysokość zadatku ustalana jest przez naszego pracownika i wysyłana wraz z fakturą proforma. Na jej podstawie powinien być zrobiony przelew. Zamówienie wówczas będzie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty zadatku na nasz rachunek bankowy.
Jeżeli nasz pracownik uzna żę nie potrzebna jest wpłata zadatku poinformuje klienta e-mailem o zmianie statusu na "w trakcie realizacji". Zamówiony towar będzie płatny u kuriera w całości przy odbiorze.